Ibland förstår jag varför jag håller på med politik!

Alltså jag hinner ALDRIG ikapp. Jag har haft så fantastiskt roligt på vårt Månadsmöte i kväll och skulle berätta om alla skratt och tokigheter. Och att det är såna här varma, roliga, lustfyllda möten  - fyllda av olika åsikter men respekt för varann - som gör att jag förstår att jag håller på med politik. Eller folkpartiet kanske jag skulle säga!

Men så skulle jag skriva om det - och då hade ryktet om min "död" spridit sig till morbror Sture i Bollnäs. Och så blev det ett långt samtal med Sture och Gunilla. Och så får jag skratta igen - det är inget skämt att urinvägsinfektion sitter i huvudet - jag är alldeles säker på att jag kallade Gunilla för FASTER Gunilla. HALELUJA!!

En rad till bara; tänka sig SYSTER Viveka kom insläntrande lite sen - kastade nonchalant upp en cellofanpåse framför mig. Jo, vad var det. Tranbär så klart - mot urinvägsinfektionen!!

Just nu har jag så mycket skvaller lagrat och tyckande i poltiken att jag nästan spricker. Men orken mina vänner. Systrar och bröder, förr eller senare hinner jag ikapp!

Sov så gott!!


Kommentarer
Postat av: Thomas Olofsson

Det kanske var extra roligt när inte jag var med. Då har ni säkert hittat på en massa tokigheter.

Men jag var på ett kul möte i Piteå.

Go natt eller Go Morgon!

/Thomas

2006-05-10 @ 23:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback