Inte så kul att vara moderat

Har gjort DN:s livsstilstest idag. Jag lever som en moderat till 60 och några procent. Och bara folkpartist till 55. Kul att veta att moderater inte har det roligare än så i all fall. Ett rätt asketiskt liv om jag så får säga. Men vänta en månad till då blir det kul! Då blir det jazz i museiparken, vin på färjan, picnic i stadsparken. Fest varenda kväll ska det bli!

Just nu kokar jag häxbrygd. Citron, färsk ingefära, chilipeppar ska koka ihop en halvtimme. Sen ska det egentligen vara honung i - men det är bland det äckligaste jag vet så det blir lite sötningsmedel i stället. Detta ska livet av varende liten d-ul till bacill har jag fått lära mig av Margareta Cederlund i Hortlax, Åkes Margareta-

Överlever jag till i morgonbitti så ska ni få veta om den funkade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback