Nu duggar dom tätt, opinionsmätningarna

Idag kom Demoskop med 10,0% för folkpartiet. Är ni intresserad att studera statistik på opinionsmätningar kan ni gå in på Temos hemsida. Kan konstatera att folkpartiet i fem olika undersökningar ligger någonstans mellan 8.9 - 12.7%. För lågt, kom igen folkpartister!

Där hittade jag och Thomas tröst för Stefan Tornberg och hans centerpartister. 10 juni 2002 låg folkpartiet på 3.8 % just i Demoskop, det mätinstitut som idag ger centern 3,9%. Jag träffade Stefan på landstingshuset strax innan fullmäktigemötets början.Som tack för att vi konstaterade att centern ligger i vinnarhålet fotograferade han oss för sin blogg. Hoppas jag.

Nu lyssnar jag på landstingsfullmäktige.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback