Oj vad slö jag varit!

Slö har jag varit - inte skrivit något idag. Men det har varit ganska odramatiskt. Uppföljningen av delårsrapporten var väl mest vin på de fyra fokusområdena - medborgare/kund - medarbetare - tillväxt/utveckling och inte minst ekonomiperspektivet. Allt hade väl gått i rätt riktining kan jag säga.

Camilla, centerns nya gruppledare - fick vara med som observatör på budgetutskottet. Hon satt förstås på Lennarts plats på min vänstra sida.

Jag träffade Camilla på kommunledningskontoret när jag efter lunch var upp och hämtade handlingar. Jag vill inte påstå att jag avundas henne att på detta dramatiska sätt bli inkastad på uppdraget. Och just denna månad när budget 2007 kolliderar med delårsbokslutet  2006 och extra handlingar hit och dit drösar in.

Det var en rejäl omgång som jag fick packa ner i två kassar.

Budgetutskottet slutade redan halvelva så sen har jag försökt röja lite högar, ringa på lite kom-ihåg-lappar som ligger och så vidare.

Lunchen fick jag en dip - så jag var tvungen att lägga mig 40 minuter. Kom på att jag faktiskt sovit mindre än fyra timmar i natt - så det var nog rätt normalt att dippa.

Nu har jag förberett mig för kvällens Månadsmöte. Hoppas det kommer många av mina trevliga och debattglada folkpartister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback