Svettigt

Blir svett så fort jag rör mig - men annars är allt bra. Lite incidenter på väg - baggisar som att jag var på väg att köra mot rött ljus. Med Statoil kortet i hand passerade jag gladeligen infarten och fick ta en extra sväng.

Och sen fanns förstås inga engångsknivar här - försökte köpa i går men hittade inga. Trodde på något lager i källaren - men inte. Så det blev en extra tur till OK.

Och när jag skulle packa med mjölken så hade styrelsen festat på den igår - ja inte mycket - men det är något svårt att transportera ett öppnat mjölkpaket.

Och riktigt frisk är jag inte - för jag har ännu inte satt på kaffe!

Kommentarer
Postat av: Karin

Glad att du är "back in business", men ta det lugnt!!

2006-05-09 @ 09:15:01
Postat av: Ylva Mjärdell

Än en gång måste jag få lov att tacka alla för en jätte intressant och givande dag.Det är helt otroligt hur fort tiden då man har roligt och blir berikad.Får nästan lust att sjunga bättre och bättre dag för dag.....La..la..

2006-05-09 @ 17:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback