Huka dig Nisse!

Nu har jag fått stöd från Gävle också. Anita måste vakta deras julbock nu - annars hade hon säkert kommit med och demonstrerat!

Anna och Emma, kram till er båda! Stripsen är borta utom folkpartiet på fronten - vilket gör att jag får vidta extra artighet och släppa över folk vid övergångställen. Men Kyssa Strutz är tillåtet - utan strips. Min mistel som jag köpte förra julen och hängde upp hade dock ingen verkan - den rasade ned av egen kraft vid midsommar. Men skam den som ger sig - det blir en ny i år. Och mandel i gröten!

Och  gulle dig
Magnus - nu har jag lagt din blogg som favorit även på min jobbdator! Jag är mycket svag för smicker!

Ja, så långt hann jag skriva innan väninnan Märta ramlade in. Och sen kom Anna-Greta tillbak från sitt spännande besök på Hermelinen. Hon kanske ska ingå i ett medicinskt försöksprojekt. Mer kanske ni får höra om några veckor. är ni nyfiken får ni höra av er direkt till henne.


Nu måste jag i alla fall jaga iväg till kommunen och hämta kvällens handlingar - Månadsmöte.


Kommentarer
Postat av: Nils - Gustav Ökvist

Ja du Ylva om än du samlar ihop ett helt kompani med människor så hur du än gör så tas rivnings lovet i byggnadsnämnden. Där är det jag som har rösträtt.

2006-11-29 @ 15:46:01
Postat av: Ylva Strutz

Men du är väl mutbar?

Postat av: Nils - Gustav Ökvist

Ja om budet är de rätta så klart.

2006-11-29 @ 16:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback