Jag hatar..

avdentsstakar - de har förstört hela min kväll - far och mor som alltid börjar en vecka i förväg - och dessutom sparar på alla gamla lampor - utifall att det skullle finnas något mer att krama ur dem. Och det fanns det inte. Och allting djäklades! Och så provade jag hemma - och det ska vi bara inte prata om! Allt tok i politiken är bara kul - jämförelsevis!

Så skönt att hitta alla kommentarer i kväll - från Karin, Anna. Jens, Magnus, Nisse och vilka ni nu alla var. Ni är mina "adventsljus"! Fast Nisses "hångel" med Karl P - hm hm hm??


Kommentarer
Postat av: Nils - Gustav Ökvist

Nej Ylva inte vill jag hångla med "Kalle" han råkar bara ha samma sunda åsikt som det Gerd Och jag har i denna fråga.Även om nu P-G är i realiteten folkpartist så är det inget han erkänner öppet så hångel som hångel hm hm hm ?
Nils - Gustav.

2006-11-29 @ 06:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback