Önska mig lycka till!

Nu är jag färdig att påbörja resan mot Kalix. I sista stund i går kom jag på minst tre saker som jag höll på glömma. Röstlängd, konferensmappar till de nya och några andra sådana där små saker - som bara hade förorsakat fullständig kaos.

Så ni får önska mig lycka till nu att jag fått med allt och att all formalia är skött och sköts på ett bra sätt. Sen om ni lovar att inte berätta det för någon så kan ni önska mig lycka till också med mina, nya bruna långbyxor. Det är så att vi lever i ett spänt förhållande byxorna och jag. Jag hoppas sakta kunna böja och tänja lite på tyget så att blixtlåset håller hela dagen.

Det blir rapport från våra övningar när jag kommer hem. Förhoppningsvis kan jag då också berätta att någon blivit gruppledare för centern.


Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Tack alla underbara folkpartister för ytterligare inte bara en trevlig men givande dag.Man inte bara lär sig mycket man får skratta gott och ofta också...Ni bara är så bra,var och en på sitt eget speciella vis.Tack för att ni finns!

2006-11-11 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback