Bara ett livstecken!

Måste bara lägga in några rader så att alla som bryr sig vet att jag lever och mår. Måste erkänna att det blivit lång vila även mellan lördag och söndag. Uppenbart ett uppdämt behov. Fast jag steg upp sju i morse i alla fall.

Sen har det varit full kubbning med städ och röj. Bilen har avdemaskerats även från "Kyss Strutz". Någon kö blev det förstås inte - men ett antal slängkyssar har jag allt fått. Och massor med leenden. Det är härligt om man kan bidra med att folk ler. Tycker det är sorgligt mycket att inte le åt.

Mitt i allt akuta med mor i fredags hann jag skjutsa en kompis till tågstation vid sjukhuset. Det visade sig sen att det aldrig kom något tåg så hon fick vända hem och ta bilen. Någon hade inte tyckt liver var värt att leva och gått ur på spåret. Läste sen i någon kvällstidning att två personer gjort likadant i Gävletrakten med bara några timmars mellanrum och samtidigt som det skedde här. Tänk så många människors liv som aldrig blir detsamma när sånt här inträffar.

Med mor är det efter omständigheterna bra. Inget brutet. För vänner och släkt kan jag berätta att hon nås på telefon 0920-285583.

Nu ska jag själv kasta på mig kläder och dra till sjukhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback