Date med Kent Ögren

Glömde en liten skolskenshistoria från i går. Kent Ögrens sekreterare hade ringt Jens och fått mitt telefonnummer. Hon ringde mig och sa att Kent Ögren hade träffat en person, i Boden, som beundrade mig och hade skickat en blomma med honom. Vi löste hur blomman skulle överlämnas.

Så när jag satt på Amphion och käkade vi sju-tiden så ringde Kent och blomman skulle överlämnas. Ni kan tänka er att det var tur att folket från TV var där privat när det kunde skåda hur Kent överlämnade en blomma till mig och jag kramade honom som tack för besväret.

Ett stort tack till Curt Jonny  från Jokkmokk för den fina blomman. Kramen får vänta tills vi ses.

För övrigt grabbar ska ni tänka på att headseten ni bär förhindrar riktiga tryckare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback