Ett litet livstecken, bara!

Trots att jag stigit upp redan klockan fyra är jag nu i tidsnöd. Har skrivit inbjudan till pressträff som vi i alliansen Luleå ska ha idag. Damalliansen som utmanar gubbvänstern, som Erika uttrycker det idag i NSD.

Som vanligt är vi ute i sista minuten med finputsningen av materialet - det tar lite tid innan det rullat runt för godkännande när vi är flera. Fast jg tror ändå att vi har det mycket enklare i vårt samarbete än vad Karl Petersen har det med "släpvagnen" till vänster.

Jag ska försöka hinna skriva några ytterligare kommentarer när jag kommer till jobbet. Kan dock notera att jag fick ytterligare ett belägg för hur de stora drakarna styr debatten med mer eller mindre lögnaktiga rubriker. I rubrikform har Leijonborg beskyllts för att vara lögnare. Marita Ulvskog har jämfört honom med en våldtäktsman, Persson vill inte köpa bil av honom och så vidare. Nu har 24 åringen gått ut och bekräftat vad vi själva förstått hela tiden. Att Leijonborg inte vetat om någonting av dataintrånget förrän förra söndagen. Tror ni det är några feta rubriker? Sanningen är fullständigt ointressant för lösnummersäljarna.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Kör hårt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback