Ingen ordning alls!

Ingen tidning nu heller - fast fem över fem.

Efter ett val finns både saker att gråta åt likväl som saker att skratta och glädja sig åt. Och saker som ger kräkningar. Vilka framgångar för Sverigedemokraterna - och vilket misslyckande det i sig är för alla demokratiska krafter i samhället.

Noterade att de event. ska få partistöd från riksdagen. En regel att om de får 2,5% av rösterna så ska det ha rätt till statligt partistöd.

Och viktigast idag för alla Thomas vänner är att gratulera honom på 30 årsdagen! GRATTIS THOMAS - det blir bara bättre framåt 60!

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

I natt drömde jag om politik och samhälle igen,börjar bli snarare regel än undantag.
Är det så för er också eller bara för mig som är en Newbie?

Jag drömde åter igen att jag mötte en ung man som var nazist och vi samtalade.Jag har inför detta val oroat mig för att så många i sommar sagt att dom ska rösta på Sverigedemokraterna och varför dom ska göra det.

Nu krävs det eldigt! engegemang och motargument för att mota Olle i grind.Jag hoppas av hela mitt hjärta att Alliansen lyckas med det dom vill göra för då kan trenden fortfarande vända.Den måste vända.Vi kan alla bidra till det målet.Du,jag,vi alla.........

2006-09-21 @ 10:04:41
Postat av: Ylva Strutz

Hej min Ängel, tänkte precis på dig. Skönt att höra av dig - du är som alltid en vitamininjektion bara att höra av. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback