Inte övergiven!

Nu har jag fått bekräftat att trygghetslarmet funkade i morse. Tydligen hade min korta blogg gått iväg. Men det såg inte ut så här hemma på datorn.Bara så mycket tack till er alla för att jag har er - eller för att vi varann!

Givarkonferenser - vilket ord. Har har feta herrar - mest såna - suttit och ätit god middag tillsammans och bestämt hur mycket det ska ge till olika oroshärdar. Det måtte vara etablissemangets svar på TV-galornas världens barn och dylikt. I slutänden visar det sig att de inte alls ger lika mycket som det lovat.

Bättre att skicka en slant till Frälsningsarmén i all tysthet. Eller stoppa en slant i någon bössa som du tror på. Själv har jag varit himla dålig på det en tag - nu måste det bli verkstad. 500 spänn Ingegerd på Frälsningsarmén - om jag lovar det vid min "egen givarkonferens" måste det bara bli av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback