Tiden krymper!

Förr hann jag skriva om både vikt, träning och släkt! Nu hinner jag knappt in och ge ett livstecken - trots att jag steg upp halv fem.

Kan dock rapportera att vikten är under kontroll - står still trots hamburgerdiet nästan varje dag. Dock är det fortfarande sex kilo som ska bort.

Egentligen finns inte mycket att skriva om - de mesta handlar om val och politik. Vem vann Reinfeldt eller Persson?

Det här blev ett halvgjort inlägg eftersom jag kom på att jag måste stryka på en tröja. Förhoppningsvis hinner jag skriva lite mer innan jag ska ut på valstugan.

Kommentarer
Postat av: Karin

Enligt Ledarsidan, Kuriren, vann Reinfeldt över Persson med 3-0. Och jag håller med honom till 110%. För övrigt rekommenderar jag Bo Östmans krönika också det Kuriren förstås där han skriver om tajmingen för årets skandaler. Läsvärt minst sagt.

2006-09-07 @ 10:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback