Centern har man alltid nytta av!

Även om jag idag var tvungen att vända ut och in på dem. När nöden var som störst och jag saknade omslagspapper till ett paket - så hittade jag en papperkasse modell centern - med stort C på båda sidorna. Men jag klippte ena långkanten och vände ut och in på påsen.

Sen funkade den utmärkt som retur för varor till Ellos - hur många gånger ska jag lura mig själv att skicka efter grejor. Hur besvärligt som helst med de returer som kommer med automatik.

Denna gång var det 150 spänn + ett gratis påslakan + ett ytterligare för 49 - spänn. Och hur tror ni det ser ut efter en tvätt.

Det är synd om människorna sa redan Strindberg - och lurade vill åtminstone jag tydligen bli.

Kommentarer
Postat av: Anonym

På centerrekvisita kan man alltid lita.

2007-04-17 @ 18:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback