Grattis Stefan

Och våran Stefan (Haupt) fyller 20 i dag. Att fylla 20 är stort - vilket det inte var då jag växte upp. Då var det (nog) 21. AG och jag kom just i diskussion om när man blev myndig förr. Undras om det inte var 20 några år också.

Men JÄTTEGRATTIS STEFAN!!

I alla fall har vi haft gruppledarträff nu. Tyvärr blev det som jag förvarnade om lite av 10 små negerpojkar - men "pojkarna" var försvunna redan när vi började. Fem av nio på plats - men sen kom Dan när tandläkaren fått sitt. Jonas hade lämnat återbud och två andra bara kom inte.

Det är svårt att pricka alla om man inte bokar långt i förväg - och framför allt då låter det ligga fast.

Nu håller vi på att städa upp lite grann - för presskonferens och Påsk! Vi har nämligen bestämt att vi jobbat in morgondagen. Jag ska försöka vara fri från politik i fem dagar. Det går naturligtvis inte om man ska skriva blogg - vilket Berndt så riktigt påtalade att jag misslyckades vid förra försöket. Men jag kan ju hålla mig undan för partipolitik i alla fall.

Nu ska jag ta itu med skrivbordet och har ett blankt papper med mig för att skriva ned en "att-göra-lista". Hoppas den inte blir alltför lång - för då ryker nog en och annan ledig dag.

Kommentarer
Postat av: Berndt

Här får du en färdig lista:

Ägg
Kaviar
Målarfärg
Pensel
Lammstek
Citronsnaps
Öl
Vitlök
Cheddar
Lammfärs
Mer vitlök
Rödtjut
Grekiskt lantbröd
Hemmets Veckotidning (garanterat politikfri påskläsning)
Abonnemang Viasat Golf

Påsken är räddad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback