Inte rätt tajmat

Ugh, vite hövding höll jag på att säga. Men jag menade bara ugh vad kyligt det kändes när jag sträckte ut armen. Och det ser inte alls ut som om det är rätt tajming för att sätta på sommarskorna på bilen. Icke desto mindre är det vad jag ska göra. Lämna bilen och gå till jobbet - för att sen promenera tillbak och hämta den vid lunchtid. Det är sånt som kallas vardagsmotion och som det blir alldeles för lite av.

Ska ta präktiga skor så att det inte går för mig som för Olle Lindström. Att en isfläck blir fallet. Hoppas att Olle Lindström nu kom undan med blotta förskräckelsen när stegen spretade i väg.

Åt pipan gick det då i alla fall direkt. Helt blankt på ledarsidan i nättidningen. Skulle länka om Olle ovan.  Så nu ger jag upp om jag ska hinna någorlunda i tid med bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback