Inte undra på

Inte undra på att jag har svårt att lämna jobbet (skrivet 17.55) när jag inte bara får fysiska rosor utan även sånt här - både idag - om min tidningskrönika.

Hej!

Jag har blivit Ylva-beroende! Försök inte radera mig från krönikan! Please!

XXXX X (namnet kryssat av mig)

Jag vill verkligen ha den. Jag kommer inte överleva om jag inte får ha några kontakter hemåt!

Kram//A


Och sen kan jag berätta att jag håller på att bli "överköpt" av centern. En centerpartist som friar i "partihuset" kom förbi när jag kampanjade mot langning. Han ser min bil här ganska ofta. "Hinner du med det här också" Han tyckte jag kunde börja jobba åt centern istället. Hos oss behöver du bara jobba 12 timmar - det blir rena deltiden för dig. Nå så farligt är det väl inte.

Ha en trevlig helg allihop. Nu lämnar jag i alla fall röran här. Ska inhandla till mor och far - på Kvantum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback