Jagad

Känner mig jagad på morgonen. Ska komma hantverkare från Luleå kommun som ska byta vattenmätare. Den som tydligen skenar. Jag har ju hjälpt till att läsa av den förra veckan. Den är alltså för hela huset men råkar sitta in min lägenhet. Hyresvärdinnan - som var in själv förra veckan - sa lite försiktigt att jag kunde väl röja lite så de kommer fram.

Och nyss ringde dolt nummer en signal. Jag har "lovat" att vara utgången när de kommer.

Så jag återkommer med lite dagsaktuella kommentarer senare. Det finns gott om aprilskämt trots passerat datum.

2/4 - då gratulerar vi David Svenn som fyller år idag. Jag brukar ha ett osvikligt sifferminne så jag gratulerar på 24-årsdagen.

Och så min ungdomskompis Anne som fyller 58. När ska vi äta lunch med Greta?

Nu måste jag i alla fall dra mot föräldrar fvb staden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback