Min strutzkam växer

För nu har jag varit och blivit "fotad" med TV4. Partiledarfrågan - jag sa nej - jag avstår.

Skämt åsido ska det visst bli ett inslag i TV4:s riksnyheter. Någon Pilblad på stockholmsredationen ringde mig en gång och så en gång till. Och andra gången hade han beställt träff med Peter Jonsson på TV.

Så jag ringde Peter och frågade om han ville med mig - och så blev det så!

Och lite malligt är det att vara med i riks TV - brukar alltid vara en och annan kompis på andra håll i "världen" som sett en.

Kommentarer
Postat av: Lena

Såg dig i Nyheternas 19-sändning. Bra att FP Norrbotten vill att Leijonborg avgår.

2007-04-19 @ 19:10:01
Postat av: Nils - Gustav Ökvist

Är det "Lena" skriver verkligen sant, i såfall är det också min absoluta önskan att så sker.

2007-04-20 @ 06:15:53
Postat av: Ylva

Ja, det är säkert sant att hon såg mig på TV.
Och Du får säkert din vilja fram förr eller senare!

2007-04-20 @ 06:44:51
Postat av: Nils - Gustav Ökvist

Ju förr desto bättre.

2007-04-20 @ 16:28:48
Postat av: Janita Strutz= Din kusins dotter

Mamma & mormor hade sett dig på tv:n :-)
Tyvärr så sov jag sött m lillksrutten vid den tidpunkten...
Hoppas på att släktträffen blir av?!
Har knappt träffat några från den sidan av släkten :-)

2007-04-20 @ 18:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback