Och PUNKA!

Fast inte på fars gamla pärla - som jag fotat och ska lägga ut på bloggen i morgon. Den har dokumenterats för som bilverkstadskillen sa - skrotpremien höjs till 4000 spänn den 1 juli. Frågan är väl bara om far och jag blir överens?

När jag nöjd lämnade tillbak bilen - nöjd över att i alla fall vara hemma i byn. Så kom nästa elände: punka på skottkärrehjulet. Och var lagar man sånt? Kan någon bekräfta att det är bättre att köpa ny skottkärra skulle jag bli glad?


I alla fall har jag SMS:at in mor och fars deklarationer. Och nu ska jag bege mig till kusin Kerstin och färdigställa hennes.


För kvällen i morgon blev upptagen - inbjuden till silvermiddag med baskettjejerna - den ska jag inte missa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback