Och rosor av trevligare sort


En timme utanför systemet och delade vykort mot langning. Märkligt att folk som jag skulle kunna gå i god för nästan blir lite förnärmade när de får material. Men kortet med "Stoppa langningen" kunde lätt överräckas när jag samtidigt frågade om de ville hjälpa till att sprida budskapet.

46461-236

Tur nog fick vi stå inne vid rulltrappan och många trevlig människor - både kända och okända - gjorde timmen kort.

Väl åter till jobbet möttes jag av rosor enligt nedan. Och en en text "Tycker om Dig väldigt mycket" och på kuvertet "Till min favoritpolitiker!".

Från namnen "syster, yster Ylva". Så jag har blivit bortskämd med blommor denna vår i tid och otid. Men det gör absolut inte ont - även om jag kan bli smått generad ibland för alla vackra ord.

46461-237

Tack snälla, rara Ylva!

Nu ska jag försöka röja lite på bordet - och få upp göra saker på en lista. Det var runt 20 i morse när jag började har väl avverkat 10 och nu är det nog 27 kvar. Hur går den ekvationen ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback