Så slut

- men inte lika slut som Göran Persson som det fanns någon fånig text på en t-shirt en gång i världen. Men i kväll känner jag mig sån - fast tvärtom.

Jag är uppfylld av allt jag upplevt idag - fast det egentligen inte varit något märkvärdigt - egentligen. Fast så kommer jag hem "redan" strax efter sju.

Och så tänker jag mig hinna så mycket. Och så mycket jag vill förmedla. Namnge alla fantastiska människor jag träffat i dag på Luleå/Boden dagen - på Kulturens Hus.

Och alla som brytt sig om mig - Els som ringde och bad mig med på basket på annandagen.

Och kusiner jag borde ringa för kusinträffen i sommar.


Och Plannja håller på att utklassa 08 i basket - ledde med 22 poäng senast jag hörde. Dom behöver i alla fall inte min energi.


Och inte har jag fått deklarationsblanketten än.


Och länken till Göran Sjöberg fina krönika hade jag inte hittat själv - utan genat via min favoritcenterpartist Stefan Tornbergs blogg.


Jag vill så mycket - men nu ska jag lägga mig platt på mage (nä - platt mage var det inte - tyvärr) - och slumra in.


Måste absolut hämta krafter inför  Blåkulla!.

Det där gudeliga - med fan som religiös kan ni påminna mig om senare!

Och herregud nu är det några prällar på TV som hävdar att äktenskap aldrig kan vara könsneutrala. Mörkerrockarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback