Till handlingarna

Med Meddelande och Kurser och Konferenser. Slogs ett extra slag för en folkhälsokonferens den 8 maj. Men det är tjockt i maj. Allas ambitioner ska hinnas med - utbudet är enormt både dag och kvällstid.

Sverige går fortfarande i lunken läsår - upplever jag det. Det man inte hinner med på höstterminen skjuts till vårterminen. Ska då tryckas in bland det som ursprungligen planerats för våren. Inte alls lika lätt att skjuta från vår till höst.

För då är det ju ett nytt läsår - inte bara i skolan. Rent utav kanske det är så med livet också!


I alla fall ska jag nu anmäla mig till kretsloppet - sponsrad av självaste kommunalrådet. Men jag ska nog akta mig för att lägga ut koden jag fick alldelses nyss.


Tänk om hela kommunen kunde vara så snabb som kansliet med service och svar! Då ni skulle vi ha mycket nöjda kommunmedborgare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback