"Tuppjuck" dag!

Idag är det tillåtet - att inte kolla in poängen. Så tuppjuck-jag har varit till Max och ätit en Frisco - bara burgaren - så om jag bortser från den goda rinnande dressingen så var det inte så onyttigt. Såg mer onyttiga saker på ekonomischefens bricka. Dock övertygade vi varann om att det verkligen var slumpen att vi möttes i detta syndens näste - så sällan vi båda var där!

Sen toppade jag förstås med en påse godis på Statoil - Berry någonting med 30% mindre socker. Man kan undra vilket rävgift det är istället för socker - för efter en påse rekommenderas närhet till toa.

Nu ska jag röja lite - så ska jag nog återkomma med en liten resumé om morgonens sammanträde. Med "journalistämne" på näthinnan gör jag väl som de riktiga journalisterna vilar idag - det var bara Inger Marklund från Radio Norrbotten som orkat till presskonferensen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback