Bilder från Mörön

Tackar Dennis Johansson för översända bilder. Klart att ni också ska få ta del av "spektaklet" med politikermannekängerna.

46461-527




Här är min första entré i en häftig tröja design Paula Fahlander. Vet inte om hennes företag fortfarande heter Recover? Till höger ser ni vår "modellmamma"Eva Harnvik. I omklädningslogen var det Ulla Bergeros som styrde oss med järnhård hand.

46461-528

Och här den andra entrén  med kläder design Eva Harnevik. Till höger Erika i en kreation också designad Eva Harnevik.

46461-529

Här är min fjärde entré med produkter från Stol och Fiol. Ett ortens - Mörön - företag som visade ha en ägare som varit dagisfröken till min Lisa. Anki hette hon.

46461-530

Och här har vi hela gänget. Från vänster Camila, jag, Yvonne, Anna-Karin, Erik och Karl. Glenn från vänsterpartiet var också med men jag vet inte om det var vi eller fotografen som tappade bort honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback