Friidrott och barnbarn

Härlig dag i går - en och annan bild finns i kameran.

Började med Mörön och mannekänguppvisning. Vet inte om jag ska hoppas på några bilder från den. Publiken var dock i alla fall väldigt road av att se Karl. Yvonne, Camilla, Anna-Karin, Erika, Glenn svansa genom rummet och upp på scenen.

Det var en riktig godis dag igår - som jag förvarnat om . våffla med grädde och sylt. Det fanns palt och mackor också vem vem välljer sånt när man har en tuppjuck dag.

Sen blev det Liko Arena och till och med en halvlek fotboll. Alvik-Sävast som stod ett noll till hemmalaget när vi lämnade.

Och nu är jag med barnbarn och har himla konkurrens om datorn.

Det blir nog först i kväll jag försöker få in lite bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback