Friidrott och tvätt

Jag vet - det finns massor till att tycka till om bland nyheterna idag.

Men i mitt nya liv måste jag försöka koppla av i bland. I kväll blir det i all enkelhet med tvätt och friidrott.

Men musklerna får vila skönt på soffan mellan "hängningarna!.

Måste ju klara ac catwalken i morgon i Mörön.

För övrigt har jag inte hört om något förväntas annat än att vi ska "mannekänga". Jag kan ju undra varför det ska vara en attraktion att vi visar upp den ena jackan efter den andra.

Men 15.00 senast måste jag lämna Mörnön. Sen väntar barnbarnen vid Liko-Arenan.

Och sen blir det godishus och "tuppjuck". för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: Angelica Olsson

Mörön är ett levande Amish-Hell som är en skam över att det råkade bli årets by 2007. Nu vet du, bor där nu men försöker kämpa mig ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback