Hemmavid

Nu är jag hemma i Sunderbyn  och jobbar med lite av varje. Mycket jobb = kontakter, dialog görs ju med bara datorn som enda verktyg.

Har satt ut pappa i skogen. Låter hemskt men han ska plocka lingon och jag har skjutsas upp honom ovanför tippen. Största spänningen är att ringa klockan ett och höra hur länge till han vill stanna. Telefoner och modern teknik är inte fars älsklingsgrejor - så jag får se om det funkar.

Om inte så vet jag att han som gammal jägare kommer att sätta sig på ryggsäcken vid utgångspunkten och vänta till han blir hämtad.

Lite nervöst - han är trots allt 83 bast - men han faller ju mjukare i skogen än hemma i källartrappen. Och lite får det kosta på att behålla livskvaliteten.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Pussa och krama din pappa från mig.Han är helt underbar!

2007-08-28 @ 13:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback