Höstens första - Birgittas sista!

Höstens första au-sammanträde. Fast kanske bör jag skriva höstterminen för i kväll kändes det minst av allt som höst.

Men lite som höst känns det ändå att tänka att Birgitta lämnar oss. Spets från Bondersbyn. Kom som en frisk fläkt för inte alltför många år sen. En mycket redig "fläkt" som agerat på ett vänligt och bestämt sätt.

Birgitta har satt sina spår - och vi kommer att sakna henne mycket. För att inte tala om hur de kommer att sakna henne i Kalix!

Fast jag försökte gaska upp oss i kväll och säga att det ju inte var så stort avstånd med dagens teknik och så.

Och dessutom kommer hon att jobba med en folkpartistisk ordförande för sociala nämnden i Västerås.

Och jag ska knyta en stor knut på näsduken jag aldrig har så jag kommer ihåg att ta foton. Både Birgitta och hunden Forsa hade nog varit värd att fästa på bild.

Fast Forsa låt och småpruttade i smyg under bordet - avslöjad av Ulla och Carola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback