Roffe i Svenska Dagbladet

Här talar Roffe ut i Svenska Dagbladet

Annars dansar dagen vidare. Riktigt intressant besök ute på universitetet. Ett särskilt tack till Johan för det initiativet.

Var tillbak strax före lunch efter att jag och Thomas varit förbi stadshuset och hämtat handlingar för kvällens möte.

Sen har jag också varit ut och inhandlat två bullängder för kvällen.

Men genomgående gäller att jag inte kommit ihåg att ta ett enda foto. Må då vara allt annat men att jag inte kom ihåg att fota ute på universitetet.

Kom på det just när vi skulle lämna men då var det två mopsiga herrar Thomas och Johan som inte ville vara med på bild.




Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Ni underbara människor,vad jag lär mig mycket av er alla.Tack för ännu ett månadsmöte.Kram!

2007-08-08 @ 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback