Smaklöst

Inte ofta jag eller någon annan heller för den delen har anledning att kritisera kungahuset för smaklöshet. Fast faktiskt redan då jag såg Viktoria i TV på födelsedagen så funderade jag varför hon dekorerat hembygdsdressen med en konfirmationsros. Eller sosseros om någon så vill. Fult och smaklöst var det i alla fall - vilket med tydlighet framfår av denna länk.

Som då egentligen handlar om något annat smaklöst - att TV ska ha anlitat svart arbetskraft vid inspelningen av Victorias födelsedag.

Ser att jag helgarderat med att stava kronprinsessans namn i två olika varianter. Den ena är rätt - och som ledtråd får ni att mitt barnbarn Sara som har kronprinsessans namn också stavar det som henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback