SORG OCH STREJK

Kan undra hur rubriken blir om jag skriver med stora bokstäver? Är så avundsjuk på Camilla Hansens blogg som har så snyggt med feta och färgiga rubriker.

Annars har jag hunnit få två mail och ett SMS som undrar om jag verkligen inte bloggat sen 05.12.


Det var inte så mycket - men något var det - att skriva hem om i dagens tidningar. Vi får se om jag återkommer till dem.


Som jag kommenterat tidigare om fusionen mellan NSD och NK så måste jag nog acceptera att den är oundviklig. Frågan är väl hur länge det kommer att gå att upprätthålla två tidningar? Snart är det väl en tidning med OA:s ledare till vänster och Östmans efterträdare till höger?

Sorligast av allt måste väl vara för många gamla trotjänare på Kuriren att måsta lämna det anrika och vackra tidningshuset? När det till och med känns sorgligt för en ann. Tur Roffe att du inte behöver skriva någon krönika på tisdag!


Nu ska jag vila middag en timme . eller två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback