Under strecket

Godmorgon! Det blev en kväll i sovandets tecken. Märkligt hur kroppen kan reagera. Sjukgymnasten har verkligen fått mig på rätt väg - men varje gång jag varit på behandling - en behandling som verkligen känns skonsam - så kommer en reaktion med mera ont och trötthet. Men sen blir det åter ett snäpp upp på skalan i den positiva riktningen.

Annars var det under strecket idag - 14 grader - inte så många gånger i sommar som det varit under 15.

I Norrbottens Kurirens horoskop kan jag läsa "Det är tur att du är så begåvad. Plikterna ställer idag stora kravpå din förmåga att planera".

Det innebär nog att jag ska vänta och skriva mer på bloggen till jag är färdig klädd - så att jag ser om det finns tid över.

Ska om expen och plocka ihop grejor och sen dra mot Boden för konferens och besök på Skördemarknaden. Därifrån bär det iväg - vid 16-tiden - mot Alvik för "barnvaktande". Det gäller att passa på att vara sån nu - barnvakt - snart är den tiden över också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback