Absolut inte nyfiken!

Jag - nyfiken? Det är faktiskt bara förnamnet. Men jag har kunna hålla mig för Expressen knep - Klicka absolut inte här - gissa om det kliar i klickfingret. Jag har kollat runt omkring om det möjligen står "annons" någonstans - men inte det heller.

Fast så kom jag på att länken ovan kanske skulle försvinna - så jag gick in en gång till och "öppnade i nytt fönster". Jag klickade absolut inte - men hamnade men fingrarna i syltburken i alla fall.

Det var verkligen inte meningen att öppna den - men det var väl mitt undermedvetna som styrde.

Fast nu har jag ju blivit normalförklarad - det tackar jag för.


Dagen efter jobbet har i övrigt förflutit lugnt. Åkte till Expert på storheden och kollade tvättmaskiner. Trodde banne mig att systemet hade rea - det var i stort sett kö hela vägen ut från stan.


Rea var det inte - men massor av folk.


Kul med svenska skidframgångar idag - Kalla, Hellner, Söderström. Sur var jag för att det inte var några radiosändningar - ligger de på annan kanal numer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback