"Ågust" frestar på

För mig är han ju Strindberg rätt och slätt - men måste erkänna att det är romantiskt med serien om "Ågust". Hörde något på radion också om vem som sa Agust och vem som sa Ågust. Om jag kommer ihåg rätt så sa han Ågust själv.

Måste erkänna att det kittlar att läsa om ett eller annat av den "gossen".

Och vilka klänningar och kreationer de hade.

Nu har jag sett två avsnitt och hoppas på fler - blir det så? Jag kan byta 3 Andra avenyn mot 1 Ågust. Kan inte annat än hålla med Rolf Nilsén - nog måste den ....... som la in Andra avenyn på julafton få sparken.

Godnatt - nu hoppas jag att det inte larmar från föräldrarna i kväll - de borde vara tryggt i säng vid den här tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback