Gamla "hockeytider"

Förra gången det begav sig - då Karl & co försökte "skylla" pengar till Luleå hockey på någon handikappanpassning blev det smått genant och jobbigt. Vart jag kom i affärer och på stan - så blev jag dunkad i ryggen för min inställning.

Nu var det nästan likadant på Kvantum idag. "Du var j-a bra på TV igår. Stå på dig. Nog finns det annat är hockeylöner att satsa på i kommunen".

Annars var det "farbror " Westman i huset som tog dagens poäng. Han efterhörde hur det var med mina krämpor. Skojade till det och sa att det inte är underligt att det är besvärligt så mycket muskler som jag har. "men då har du mest ont i munnen då," replikerade Westman.

Annars kan jag meddela centerpartiet som vill att kommunen ska dela ut julileumsbroddar vid fyllda  65. Det är alldels too late. Det är idag de verkligen behövs.




 


Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

*ler*

Det är krut i bruden....

2007-12-18 @ 17:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback