Grattis Anna!

Och vad kul - våran Anna har utsetts till styrelseordförande. NSD - steget före Kuriren som inte har det på nätet än.

Lyssnar på kommunfullmäktige - och kan det vara Birgits lille "Åke" som låter. Inte så många babysar där kan jag tro.

Lite jobbigt - men roligt - att gå på stan. Massor av människor stannar mig och vill höra hur det är med mig. De flesta beklagar - som det verkar uppriktigt - att jag ska sluta.

Ryggdunkar för inställningen i Luleå hockey affären också. Väntar bara på motsatsen - förra gången det begav sig var en av de få gånger jag blivit riktigt offentligt utskälld. Det var ute på Ica på Örnäset där en gubbe sprang bakom mig och skällde hela tiden jag handlade. Nästan hotfull.

Fast nu har det varit en paus i skrivandet. Både Sonja har Curt Johnny har ringt från Jokkmokk och heja på mig. Och så hade jag fått en julkort från någon som hette Gunhild - i samma ärende Luleå hockey,

Nu har Ylva masserat min rygg - och nu ska jag dricka kaffe med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback