Hur kul är det - typ

Efter en stunds jobb på expen drog jag så på stan. Halvtioprick på storgatan nere vid Lindgrens mode. Två timmars parkering hade jag tänkt kosta på mig.

Men: ingen plånbok. Jag såg genast för mitt inre att den låg på byrån hemma i köket. Så jag behövde i alla fall inte oroa mig att den var borta.

Som tröst gick jag in på Lindgrens och hittade förstås en riktigt snygg kappa till ett fantastiskt pris, 598 riksdaler. Och Kenneths mamma la undan den.

Så det var bara att dra till Sunderbyn och retur till stan på störten.

Vid pass klockan 12 var jag tillbak till expen.

Och nu har vår länsförbundordförande och dito arbetsutskottsordförande varit och önskat oss en trevlig jul - med korv och blommor!

Och Marie G från Bensbyn har varit in en sväng och hälsat på.

Känns som om jag ska dra hemåt nu snart!

Fast - jag måste ju kolla om jag får min telefon eller ej. Blir ju olycklig om jag inte får fotografera tomten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback