Jag också!

Stor konkurrens bland många "hjältar" men av samma skäl som Stefan röstar jag på Jan-Olov/Madeleine som Årets Norrbottning. Har redan röstat - gör du det också!

Annars har förmiddagen bara rusat iväg som vanligt. Har hållt på en stund med processen att välja ny gruppledare - det handlar ju egentligen om en ordinarie och en ersättare i kommunstyrelsen - varav en också ska vara gruppledare.

Marianne från kansliet efterlyste reservationerna - och dessa var just okejade av övriga fullmäktigegruppen. Så som jag sa till Marianne: "säg det inte till någon men jag har musen i handen så jag ska skicka med en gång".


Nu ska jag slinka ut och fixa mig något salt till filet - och lite sockerersättning som också är slut.


Klockan 13.00 ska jag vara på Hotell Nordkalotten på Skatteverkets arbetsgivardag. Trodde jag skulle få njuta av svärdotterns sällskap men Sara var sjuk och hemma från skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback