Lite festbilder

Förstås blev det mest suddiga bilder - men här kommer några i alla fall.

46461-764

Här står 8:orna - som svarar för det praktiska runt hela arrangemanget - och bjuder på välkomstdrinkar.




46461-763

Och här en lärare (till höger) med någon (förälder kanske) som bara deltog i förvimlet. Notera det fina drinkglaset som hade sockerfrostkant och stjärnfrukt.

46461-765

Här redogör "kungen" för programmet och ber deltagarna bege sig till de dukade borden.

46461-766

Vimmlets yngste deltagare - vars namn jag inte uppfattade.

46461-767

Här är det "drottningen" och "kungen" som ska ta täten till matbordet.

46461-768

Och här är honnärsbordet - själv satt jag längt till vänster. Notera bilden av Alfred Nobel i bakgrunden.

46461-769

Och här har övi en av "nobelpristagarna" - Anna Hellgren - som fick priset för ett fint bildspel med bilder från Luleå.

46461-770


46461-771

Och efter den inledande valsen av "drottningen" och "kungen" så var det ungdomarnas tur att släppa loss.

En fantastisk festkväll med fantastiska elever och fantastiskt personal. Fantastiskt att just jag fick vara med.

En toppenskola helt enkelt - så lyckas vi inte fixa en högstadieskola i Antnäs så hoppas jag mina barnbarn får gå här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback