Med kostym!

En kort vända på stan - Lindgrens och Kvantum ända anhalterna. På Lindgrens blev det en svart baskostym - länge sen jag bar svart - och Kvantum stod för lite lunchmat. Med betongen på lite - nu jäklar ska här hållas och kollas på poängen.

Ingen träning sen i våras sätter sina spår - och julen rena valkarna på en vecka.

Trött blir jag av att jobba också - trots att jag inte tycker jag hinner något - eller kanske just därför. Nu är det ju många dagar till Luleå vaknar på rikt - den 7 januari så jag kan ju unna mig att fara hem i någorlunda tid idag.

PS/Yes - jag har ägarinnans hedersord att kostymen inte kommer på rea nästa vecka. Så nu har jag förbrukat julklappspengarna från mor och far - med lite råge som det brukar bli/DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback