Pinsamt slarvigt

"Hej - jag heter Tommy. Jag har hittat ett Handelsbanken kort som det står ditt namn på" - Usch så pinsamt - men vilken tur är det hittades av en ärlig typ. i och för sig frågade han lite skämtsamt efter koden - men han förstår väl att kontot är tomt efter julhandeln.

Utanför Toys are us - förstås när jag bytte Bratz pups mot Bratz Jasmine.

Och en snabbkoll i plånboken visar att jag har körkortet under kontroll i alla fall.

En ganska bra säkerhetslivlina att kortet är där det är - nästan så jag kan ta en rast i mailbesvarandet och dra på en snabbtitt på rean.

Faktum är att jag kom hit kvart över åtta- Och jag börjar redan bli frustrerad för jag har inte hunnit mycket längre än att svara på mail. Nästan bara korta kommentarer  - bekräfta att jag tagit mot synpunkter eller annat. Men gud vilken tid det tar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback