Snyggt jobbat, polisen!

Den här härvan med 6 gripna kommer säkert att lösa många av  de klädstölder som skett senaste tiden. Mönstret har ju ju varit liknande.

Nu kan jag hoppas att Gunders son får igen sina jeans till den nyöppnade affären.

Och ett bra exempel på den nya organisationen där polisen samarbetar mer över kommungränserna - denna gång var det Luleå som behövde förstärkning.

Och kände jag inte igen henne - Anna-Liisa från Kvantum - har vunnit över börshajarna som det uttrycks. Grattis!

Och vilken affär till att ha tjejer med både tur och skicklighet. Anita Brolin vann ju en massa pengar häromdagen - till glädje för familjen som ska få åka till Thailand.

Och när jag är inne på Grattis-spåret så gratulerar jag alla Daniel jag känner - inte så många kanske - men Daniel B och Daniel C kommer jag i alla fall ihåg på raken.

Och ett grattis till mig själv som får försöka ta det lite lugnt på morgonen. Ska vara strax efter 9 vid Ica affären i byn och träffa NSD.

Sen bär det av till expen - och jag ska komma ihåg att passera Kvartersaktuen med urinprovet och kommunhuset för att justera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback