Välkommen med bokningar!

Visserligen har jag köpt bort annonserna på bloggen - men dessa fick jag inget betalt för. Skulle det nu vara någon som är intresserad så är jag öppen för alla skamliga förslag. Humama priser utlovas.

Annars är det ganska lugnt. Fast stressont i kroppen bara efter ett kort besök på Kvantum. Det blev ockuperat medan jag var där! Jag lyckades dock bidra till omsättningen med 1 302 kronor.

Löpet på Aftonbladet handlade om kris i Luleå hockey. Vi får för guds skull hoppas att de vinner i kväll - även om det är mina fjärdehandsfavoriter Brynäs som är motståndare. Fast det var tydligen inte större nyhet annat än på löpsedeln - hittar det inte i nättidningen. Men där fick jag i alla fall bidra med att rösta på mitt favoritlag.

En vass motståndare - fast inte på det sportsliga planet - återfanns i Kuriren idag.

Nu ska jag äta lasagne bolognese - viktväktarvariant dock inte precis min favorit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback