Fotoförsök!

Har ju lite - milt utryckt - problem både med fotograferingen och överföringen av bilder. Så i en liten paus på jobbet tänkte jag kolla om själva överföringen funkade bättre här än hemma och det gjorde den faktiskt. Så nu ska det förhoppningsvis funka att lägga in några bilder. Dock varning för er "experter" - fotona är lika suddiga tycktes det mig.

46461-192

Lisa söker låneböcker

46461-193

Och här har vi stora syster Sara
                             
Och så Anna-Greta   
                             
46461-195
46461-194          och Thomas.

Det här med bildtext har jag inte lärt mig heller.

Men alla är vi barn i början - på vissa områden kan man nog vara det livet ut också.

Och så en sista bild - i stort format - eftersom de små bilderna kräver att jag själv försöker dra till höjd och bredd så folket ser normala ut.

46461-196


Här har Lisa lyckats engagera både mor och far och kusin Kerstin i Fortuna spelet. Som synes har Lisa fullständig kontroll över protokollet.
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback