Fullständigt utslagen av hetvägg

Försovning 45 minuter - efter att ha sovit framför TV:n sen klockan 18 i går kväll. Bara en snabbuppstigning för "nattning" och något telefonsamtal som jag svarade på i ett dimmigt tillstånd.

Bruna bönor, korv, fläsk och 3 (!) semlor med varm mjölk var himmelskt gott - men tog absolut all energi att smälta.

Möjligen kan vissa förkylningssymtom - som onda blåsor i näsan och lite näsblod - också har bidragit.

Nu blir det en utmaning att hinna före 8 till jobbet. Där jag annars ska befinna mig idag - med undantag för en kort medborgarkontakt och förhoppningsvis ett kort besök på Europa forum på Kulturens hus. Om nu Tuula släpper in mig där - när jag inte anmält mig.

Hör av mig senare idag - med lite skvaller från gårdagen och kommentarer av dagens nyheter - av vilka jag ännu inte hunnit ta del av fullt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback