Skärpning, Mårten!

Alltså nu har du och dina "grabbar" kört i diket. Inte särskilt "musikaliskt" att varmvattnet på badhuset i Gammelstad inte räcker mer än cirkus 10 sekunder. Precis så jag hinner känna att vattnet är okej - tvåla in mig - och sen ska en banne mig vara vinterbadare för att kunna skölja av skummet.

Ingen engångsföreteelse - så här var det förra veckan också! Men det tyder ju på riktigt bra mental styrka att fullfölja 1 kilometer sim - jag hade ju kunnat klä på mig och skylla på Mårten Ström.

Föresten (hur stavas "föresten", "förresten", vicket ord om en tittar på´t) ska jag snart och besikta hur det ser ut på lilla toaletten vid utgången från damernas omklädning på Pontus. Massor av små grejor som borde åtgärdats men som har varit trasiga i flera år.

För övrigt undrar jag om den nya vågen som Mårten lovade till damernas i Pontus kommit än? Fast själv vill ha hålla mig så långt från vågar som möjligt - åtminstone några svältveckor till.

Nu ska jag frossa i två (ynka små förstås) varma mackor och bänka mig framför teven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback