Snöad in!

Eller insnöad. det ser kan ju vara också vara ett mindre hedrande epitet. Nå, den sköna konsten att inte göra någonting - bara vara och leva här och nu är inte allt för lätt.

Men sen 10-tiden är det i gång och illsnöar. Jens och barnen förbi på väg mot Måttsundsbacken. Ingen klagan på värdret bland barnen inte - bra väder då kan vi nästan tro att vi är i alperna.

Ser just nu på slalom - tack vare snön. För visst hade jag tänkt mig att åka för att vinna tid. Men nu är jag där jag är.

Och kastar en blick på min tidningskrönika och påminns om en trevlig artikel i
NSD. Nu har en ansöka om byggnadsminnesförklaring för Fritz Olssons husen lämnats in. Och då får de inte rivas förrän prövningen är klar. Det räcker bra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback