Snygggggingarna - grr grr grr

Grr eller hur det nu låter när man morrar. Fy vad jag fått gorma med överföringen av korten från telefonen till datorn. Och ... vet vad jag gjort. Men trägen vinner - snart kommer detta att vara en barnlek.

46461-188

Som ett djur har jag kämpat för att få denna snygging på plats och nu ska jag se om jag får in den andra också. Men det får jag förstås - problemet är bara att jag inte vet vad jag gjort.

46461-189

Och något suddiga är de också - men det tar fotografen helt på sig. Som jag sa detta är snygga och trevliga brudar och vanligtvis mycket tydliga.

För er som inte är nästgårds - dettta är uppifrån: Camilla Hansen, gruppledare för centerpartiet och Yvonne Stålnacke, nytt kommunalråd (s).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback